Budownictwo wczoraj i dzis : Kaohsiung Port Terminal / Reiser + Umemoto

Reiser + Umemoto.
Sprawdź ostatnią wygraną Reiser + Umemoto dla Portu i Ośrodka Cruise Service w Kaohsiung na południu Tajwanu.
Współpracując z Fei i Cheng and Associates z siedzibą w Taipei, nowojorskim Ysraelem A.
Seinukiem, PC i Arupem z siedzibą w Hongkongu, nowy projekt wykorzystuje swoje umiejscowienie na nabrzeżu, podczas gdy spadające fale przypominające fale organiczne odpływają kaskadowo.
Więcej o zwycięskiej propozycji po przerwie.
Terminal portowy jest eksperymentem.
Dynamicznego trójwymiarowego urbanizmu.
co zwiększa przepływ ruchu pieszego poprzez podwyższoną i aktywną promenadę, która biegnie w sposób ciągły wzdłuż wody.
Tymczasem poniżej tego poziomu publicznej promenady, rejs i funkcje promowe znajdują się tuż poniżej.
W ten sposób warstwy tworzą gęsty zakres programów, jednak oddzielenie rejsów i promów pomaga w utrzymaniu bezpiecznych obszarów dla pasażerów odlatujących / przylatujących.
.
Reiser + Umemoto.
Wyniesiona przestrzeń łączy nowe Centrum Muzyki Pop, dzielnice sztuki i zakupów w zielonym naszyjniku wzdłuż nabrzeża.
Podczas spaceru pojawią się klastry podmiotów komercyjnych, co zaowocuje żywą publiczną taśmą, która pomoże zapewnić ciągłość ekonomiczną terminalu portowego, utrzymując i zwiększając okresowe użytkowanie statków wycieczkowych i promów na morzu.
.
Reiser + Umemoto.
Formalnie, bryła budynku oferuje poetycką falistość, w której wysokość wieży jest zrównoważona poziomo płynącymi końcami ogonowymi.
Programowo, Sala Główna jest podzielona na trzy różne partycje.
każda związana z inną trasą do podróży statkiem.
podczas gdy hale są zorientowane równolegle do nabrzeża, aby zmaksymalizować połączenie między wodą a lądem.
.
Reiser + Umemoto.
Strukturalnie, skóra budynku to system zagnieżdżonych powłok o długim rozpiętości.
Pociski składają się z leżącej pod spodem stalowej ramy rurowej, która jest ściśnięta przez panele okładzinowe w celu utworzenia użytecznej przestrzeni wnęki.
.
Ogólnie rzecz biorąc, doświadczenie ukierunkowanych, ale funkcjonalnie oddzielonych przepływów zapewni aurę energii do punktu końcowego terminalu.
wytłumaczyli architekci.
.
Reiser + Umemoto.
Projekt ma zostać ukończony w 2012 r.
I powinien zostać uruchomiony do 2014 r., A jego budżet na budowę wynosi około 85 000 000 USD.
Konkurs jest sponsorowany przez Biuro Portowe w Kaohsiung, Ministerstwo Transportu i Komunikacji, Tajwan, ROC.
Jak widać na Bustlerze.
[podobne: instalbud żywiec, grunt pod płytki, pompa ciepła koszt instalacji ]

Powiązane tematy z artykułem: grunt pod płytki instalbud żywiec pompa ciepła koszt instalacji